En skam för socialdemokratin att V tagit över utrikespolitiken – artikel Newsmill
Det är en skam för socialdemokratin att man låtit Vänsterpartiet ta kommandot över utrikespolitiken. Det har lett till att man blundar för dem som hotar andra länders frihet samtidigt som man angriper dem som vill försvara sin självständighet. Det skriver Gunnar Hökmark på Newsmill i dag.
Läs mer »En skam för socialdemokratin att V tagit över utrikespolitiken – artikel Newsmill





